Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sierpniowe premiery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 HoweveR!

HoweveR!
  • Rezerwista.
  • 854 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 14:21

post-916-0-84464500-1406905660.png

 

Na sierpień zapowiadane są ciekawe premiery. Które tytuły trafiają w Wasze gusta?
 
Sacred 3
 
Sierpień rozpoczniemy premierą Sacred 3, czyli kolejnej odsłony znanej serii gier hack'n'slash (izometryczny action RPG skupiający się na walce z hordami przeciwników), która postawi nacisk na rozgrywkę w trybie kooperacji dla maksymalnie czterech graczy (będzie on dostępny zarówno lokalnie, czyli przy jednym komputerze lub konsoli, a także za pośrednictwem internetu). Jeśli jednak zdecydujemy się grać samotnie, kompanami pokieruje sztuczna inteligencja. Każdy z bohaterów ma dysponować odmiennym stylem walki i unikatowymi zdolnościami – kluczowa będzie zatem współpraca między poszczególnymi członkami drużyny. A co z fabułą? Dobrze wiemy, że pełni ona drugorzędną rolę. Niemniej warto nadmienić, że tym razem wyruszymy (jako Seraphim, Ancarian, Khukuhru i Safiri) na poszukiwania Serca Ancarii, czyli artefaktu, który pragnie zdobyć także główny antagonista, Lord Zane, władca Imperium Ashen, chcący zawrzeć przymierze z demonami i przejąć kontrolę nad światem.
 
Platforma: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Data premiery: 1 sierpnia
Producent: Deep Silver
Wydawca: Deep Silver
 
 
Ultra Street Fighter IV
 
Street Fighter IV raz jeszcze? Proszę bardzo – nadchodzi Ultra Street Fighter IV, dzięki któremu liczba grywalnych wojowników wzrośnie do 44 (pojawi się pięciu nowych bohaterów: Poison, Hugo, Elena, Relento i Decapre). To oczywiście nie wszystko. Nowa wersja zaoferuje dostęp do sześciu nowych lokacji: Pitstop 109, Mad Gear Hideout, Cosmic Elevator, Blast Furnace, Half Pipe oraz Jurassic Era Research Facility i nowych trybów rozgrywki: Team Battle Mode, Online Training Mode, Ultra Combo Double. Otrzymamy także wszystkie DLC, które zostały wydane od momentu premiery Street Fighter IV. Pod względem mechaniki zabawy nie odczujemy większych zmian, choć Capcom nieco popracował nad balansem rozgrywki, bazując na opiniach fanów cyklu.
 
Platforma: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Data premiery: 8 sierpnia
Producent: Capcom
Wydawca: Capcom
 
 
Risen 3: Władcy Tytanów
 
Piranha Bytes i Deep Silver obiecują, że Risen 3: Titan Lords będzie powrotem do korzeni i zaoferuje funkcje, które zadecydowały o sukcesie gier z serii Gothic. Gracz pokieruje młodym wojownikiem, który stracił duszę po ataku wielkiego demona – teraz zrobi wszystko, by ją odzyskać. Autorzy zamierzają przenieść nas do wielkiego, tętniącego życiem świata, zamieszkanego przez wielu zróżnicowanych NPC (nie zabraknie rozmaitych frakcji), w którym rozwiniemy swoją postać wedle własnych preferencji, korzystając z dwóch głównych ścieżek (człowieka lub demona). Twórcy obiecują, że oddadzą do naszej dyspozycji rozbudowany system walki wręcz oraz możliwość korzystania z czarów (jeśli zechcemy, skorzystamy z usług jednej z kilku szkół magii), a także wiele pobocznych aktywności (pływanie, gotowanie, wspinaczki), dzięki czemu w świecie Risen 3: Titan Lords powinniśmy spędzić kilkadziesiąt godzin, a może i więcej.
 
Platforma: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Data premiery: 15 sierpnia
Producent: Piranha Bytes
Wydawca: Deep Silver
 
 
Diablo III: Ultimate Evil Edition
 
Ultimate Evil Edition to specjalne wydanie Diablo III z dodatkiem Reaper of Souls. Popularny hack'n'slash Blizzarda zadebiutował już w wersji podstawowej na Xboksie 360 i PlayStation 3 (oraz oczywiście na PC), ale dodatek nie jest dostępny jeszcze na wspomnianych platformach (wydano go jedynie na komputery). Z kolei posiadacze Xboksa One i PlayStation 4 otrzymają możliwość zagrania w Diablo III po raz pierwszy. Czego możemy się spodziewać? Po samej mechanice gry dostosowania systemu sterowania do konsol, czyli dynamicznej kamery i przebudowanego interfejsu. Po zawartości – pięciu aktów (cztery z Diablo III i jeden z dodatku Reaper of Souls), które przejdziemy sami lub w czteroosobowym trybie kooperacji (także lokalnie), sześciu klas postaci (Barbarzyńca, Łowca Demonów, Mnich, Szaman, Czarownik oraz Krzyżowiec), zaawansowanego systemu rozwoju i udoskonalonego systemu wypadania przedmiotów. Dostępne będą również nowe tryby rozgrywki (przygodowy i Szczeliny Nefalemów), których – odpowiednio – będziemy mogli przenieść się do wybranej lokacji widocznej na mapie świata lub wyruszyć na kilkunastominutową wycieczkę do lochów w celu zebrania lepszych elementów wyposażenia.
 
Platforma: PlayStaton 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360
Data premiery: 19 sierpnia
Producent: Blizzard Entertainment
Wydawca: Blizzard Entertainment
 
 
CounterSpy
 
Poza wysokobudżetowymi grami dystrybuowanymi w standardowej formie, w sierpniu nie zabraknie również mniejszej, ale wartej uwagi produkcji. Mowa o miksie akcji, skradanki i side-scrollera o nazwie CounterSpy, który powstaje w studiu Dynamighty. Producent w swoim debiutanckim tytule proponuje nam powrót do przeszłości – akcja rozgrywać się będzie w czasach Zimnej Wojny, gdzie jako agent elitarnej jednostki C.O.U.N.T.E.R. spróbujemy powstrzymać supermocarstwa chcące zniszczyć Księżyc przy użyciu broni nuklearnej, co może rzecz jasna doprowadzić do wojny. CounterSpy powinien zaciekawić szczególnie miłośników skradanek, bowiem przez większość czasu będziemy starali się unikać strażników, ale nie zabraknie również momentów, w których rozprawimy się z nimi w bezpośrednim starciu, korzystając z różnorodnych typów broni i gadżetów. Warto także zwrócić uwagę na trójwymiarową, choć nietypową oprawę graficzną.
 
Platforma: PlayStation 4, PlayStation 3, PlayStation Vita
Data premiery: 19 sierpnia
Producent: Dynamighty
Wydawca: Sony
 
 
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
 
Plants vs. Zombies: Garden Warfare zdążyło już pojawić się na Xboksie One, Xboksie 360 i PC – teraz nadszedł czas na premierę na konsolach Sony, a konkretniej PlayStation 3 i PlayStation 4. Nowa odsłona cyklu oferuje trójwymiarową grafikę i skupia się na trybie sieciowej rywalizacji, w którym gracze podzieleni na dwa zespoły (w każdym maksymalnie dwanaście osób), toczą boje na zróżnicowanych mapach, wcielając się w rośliny lub zombie. Dostępny jest również moduł współpracy (internet lub lokalnie), gdzie czterech uczestników zabawy łączy siły, odpierając ataki wrogów sterowanych przez sztuczną inteligencję. Plants vs. Zombies: Garden Warfare nie zrywa jednak z korzeniami serii, pozostając nieskomplikowaną produkcją (przejrzyste zasady, intuicyjne sterowanie, niski poziom trudności), stworzoną z myślą o graczach okazjonalnych.
 
Platforma: PlayStation 4, PlayStation 3
Data premiery: 21 sierpnia
Producent: PopCap Games
Wydawca: Electronic Arts
 
 
Tales of Xillia 2
 
Spragnieni japońskich RPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby? Wkrótce do sklepów trafi Tales of Xillia 2, czyli gra, której fanom pierwszej części nie trzeba przedstawiać. Ludger Kresnik, wspólnie z Elle Marty, wyruszy na poszukiwania krainy Caanan. Scenariusz przedstawi wydarzenia rozgrywające się rok po fabule ukazanej z pierwowzorze i zaoferuje wiele rozbudowanych wątków, zatrzymując nas przed telewizorem naprawdę na wiele godzin. Twórcy chwalą się nieliniowym charakterem rozgrywki (gracz będzie musiał podejmować trudne decyzje), rozbudowanym systemem rozwoju postaci i starciami rozgrywanymi w czasie rzeczywistym. Poszczególne pojedynki toczyć się mają w dwuwymiarowych lokacjach, gdzie będziemy musieli wykazać się strategicznym myśleniem i zręcznością, korzystając z dostępnych rodzajów broni i nabytych umiejętności.
 
Platforma: PlayStation 3
Data premiery: 22 sierpnia
Producent: Bandai Namco
Wydawca: Bandai Namco
 
 
Metro: Redux
 
Metro 2033 i Metro: Last Light na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 oraz PC zdobyło nie tylko wysokie noty w recenzjach, ale i uznanie wśród graczy. Ale niedługo obie gry będą jeszcze lepsze, bo trafią do jednego zestawu Metro: Redux (ze wszystkimi dodatkami), który ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach nowej generacji, Xbox One i PlayStation 4. Oczywiście autorzy nie zamierzają zmieniać w żaden sposób mechaniki rozgrywki, ale umożliwią nam ukończenie Metro 2033 Redux i Metro: Last Light na dwa sposoby: w trybie Spartanin (taktyczna gra akcji, więcej zasobów) lub Przetrwanie (powolna walka, ograniczone zasoby). Pojawi się także trzeci wariant – tryb Stalkera, czyli propozycja dla najbardziej doświadczonych graczy. W tym module zabawy interfejs zostanie całkowicie wyłączony, a dostęp do zasobów ściśle ograniczony. Oba tytuły mają bazować na silniku 4A Engine (wysoka rozdzielczość obrazu, płynna animacja z prędkością 60 klatek na sekundę).Warto wspomnieć, że w Metro 2033 Redux znajdziemy wszystkie nowości (lepsza SI, poprawione sterowanie, etc.), które przygotowano na potrzeby Metro: Last Light.
 
Platforma: PC, PlayStation 4, Xbox One
Data premiery: 26 sierpnia
Producent: 4A Games
Wydawca: Deep Silver
 
 
Dark Souls II - Crown of the Old Iron King
 
Crown of the Old Iron King to druga część trylogii DLC The Lost Crowns do RPG akcji Dark Souls II, w której wyruszamy na poszukiwania tytułowych zaginionych koron. Tym razem będziemy eksplorować ogromną wieżę otoczoną czarną mgłą. Największym przeciwnikiem mogą okazać się ścieżki, które nie są takie, na jakie wyglądają (zwodnicze platformy?). Po dodatku należy spodziewać się nie tylko nowej lokacji, ale i nowych przeciwników oraz bossów.
 
Platforma: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Data premiery: 26 sierpnia
Producent: From Software
Wydawca: Bandai Namco
 
inFamous: First Light
 
First Light to samodzielny dodatek do Infamous: Second Son, który początkowo miał być dystrybuowany jedynie cyfrowo, ale ostatecznie zadebiutuje również w wersji pudełkowej. Główną bohaterką rozszerzenia będzie Abigail Walker (Fetch), czyli znajoma Delsina Rowe'a, którego poczynaniami kierowaliśmy w podstawowej wersji gry. Akcja rozgrywać się będzie w więzieniu, lecz nie takim zwykłym. To placówka, w której przesiadują ludzie dysponujący nadnaturalnymi umiejętnościami. I to właśnie dzięki nim nasza protagonistka spróbuje odtworzyć mroczne wspomnienia z przeszłości.
 
Platforma: PlayStation 4
Data premiery: 27 sierpnia
Producent: Sucker Punch
Wydawca: Sony

 

 

źródło: http://gram.pl

Załączone pliki



#2 Patyk

Patyk

    Kapral

  • Starszy Szeregowy
  • 531 postów

Napisano 01 sierpień 2014 - 14:56

Risen 3 - w ciemno kupuje :D,
Jeżeli producenci deklarują się powtórzenia gry jak z pierwszej części nie powinienem żałować pieniędzy na ten tytuł.



#3 kapsel

kapsel
  • Porucznik CoD4 #1
  • 580 postów
  • Steam:kapsel82pl
  • Battlelog:kapsel_81
  • Xfire:kapsel81
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Lubię:Metal, Jazz, BF3, CoD, Diablo 3

Napisano 01 sierpień 2014 - 16:01

Divinity: Original Sin to prequel zapoczątkowanej w 2002 roku serii RPG-ów studia Larian. Belgowie zdecydowali się sięgnąć po klasyczne rozwiązania - rozgrywka została ukazana w rzucie izometrycznym, zaś walka toczona jest w turach.
Akcja gry toczy się przed wydarzeniami ukazanymi w Divine Divinity, dzięki czemu gracze dokładniej zgłębią mitologię cyklu, a przy okazji ponownie spotkają wielu starych znajomych - między innymi uwielbianego przez fanów maga Arhu, zanim ten został zamieniony w kota czy chociażby ekscentrycznego Zandalora. Original Sin przy okazji przygotowuje również grunt pod trzecią (pod względem numeracji) część serii, dopowiadając niewyjaśnione dotąd wątki z poprzednich odsłon.
W grze wcielamy się w dwoje młodych Łowców Źródła, którzy nie tylko muszą rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierci w jednym z miast Rivellonu, ale także zgłębić arkana zakazanej magii i przeciwdziałać jej skutkom. Oboje szybko odkrywają, że łączy ich swego rodzaju niewyjaśniona więź, która sprawia, że w parze są wyjątkowi i stworzeni do czegoś większego.
W trybie dla pojedynczego gracza możemy kierować drużyną składającą się z maksymalnie czterech osób - wspomnianych powyżej bohaterów oraz kolejnych dwóch osób przyłączających do się nas na zasadzie najemników. Divinity: Original Sin wspiera też dwuosobowy tryb kooperacji. Tytuł zawiera specjalny system konwersacji grupowych pomiędzy członkami drużyny, ze szczególnym uwzględnieniem dwójki głównych bohaterów. Gdy gramy samotnie urozmaica rozgrywkę interesującymi dialogami, przywodzącymi na myśl produkcje BioWare (np. cykl Baldur's Gate). Natomiast jego znaczenie rośnie w trybie kooperacji, gdzie gracze kontrolujący dwójkę protagonistów mogą w takim samym stopniu decydować o losach kompanii, nawet jeżeli mają na dany temat zupełnie inne zdanie. Wypowiadają się na zmianę, aż w końcu losowany jest osobnik, który podejmuje w danej sytuacji ostateczną decyzję.
Pełna współpraca wskazana jest za to w trakcie rozgrywanych w turach walk, ponieważ wiele umiejętności (zwłaszcza magicznych) można łączyć w potężne kombinacje, które znacznie ułatwiają zwycięstwo. Najkorzystniej jest tak poprowadzić (bezklasowy) rozwój postaci tak, aby drużyna mogła w ramach jednej kolejki np. przywołać obszarowo deszcz, po czym świeżo zmoczonych przeciwników zamrozić lub porazić prądem.
W trakcie potyczek możemy posłużyć się również elementami otoczenia. Wszystko, co podnieślibyśmy w prawdziwym życiu, podniesiemy też w grze. Rozbudowaną interakcję z przedmiotami wykorzystujemy zresztą nie tylko w celach ofensywnych, ale również do rozwiązywania zagadek czy tworzenia nowych przedmiotów.

Opis pochodzi z http://www.gry-online.pl/

Data premiery świat 30 czerwca 2014
Polska data premiery: miała nastąpić 18.07.2014 ale niestety została przesunięta prawdopodobnie na koniec sierpnia. 



#4 kapsel

kapsel
  • Porucznik CoD4 #1
  • 580 postów
  • Steam:kapsel82pl
  • Battlelog:kapsel_81
  • Xfire:kapsel81
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Nowy Dwór Mazowiecki
  • Lubię:Metal, Jazz, BF3, CoD, Diablo 3

Napisano 01 sierpień 2014 - 17:17

Risena 3 też chętnie sprawdzę, ale poczekam  aż stanieje poniżej 50pln.



#5 Mich

Mich
  • Szeregowy
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto

Napisano 08 sierpień 2014 - 20:21

Sacred nie brać w ciemno proszę.

Czytałem, że gra jest dosyć płytka więc polecam najpierw zrobić wywiad środowiskowy :)

W dwójkę nie grałem ale jedynkę pamiętam z ciekawego (oryginalnego niejak) rozwoju postaci. Też byłem grą zaciekawiony, brat chciał pobrać wersję 'demo' ale po dorwaniu się do paru rzetelnych recenzji zrezygnował.

^ to tak tylko w formie ostrzeżenia :)

 

Za to Divinity: Original Sin prezentuje bardzo ciekawą mechanikę z tego co widziałem no i gra stworzona do coopa (2os) - duży plus. Walka rozwiązana w systemie turowym jak w pierwszych falloutach + ładna grafika i fajny system rozwoju bohaterów.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych